Vespa LXV 125 ie
Zadovoljstvo za onoga koji gledab
Užitak za onoga koji vozi
Beverly Sport Touring 350
Najprodavaniji Piaggiov skuter visokih kotača stigao je u novoj izvedbi sportskog karaktera: Beverly Sport Touring.
Nexus 300 ie
originalan spotski GT koji će onome koji ga odabere pokloniti motociklističke emocije
GP 800
Očarava, zadivljuje, izmiče svakoj klasifikaciji i nadilazi svaku usporedbu
Piaggio X10 125 ie
vrhu je svoje klase po pitanju udobnosti, napredne tehnologije i performansi koje pruža suvremeni pogonski agregat
PRODAJA
SKUTERA
AKCIJSKA
PRODAJA
SERVIS I REZERVNI
DIJELOVI
MOTO
OPREMA
RABLJENI
SKUTERI

Vespa LXV 125 ie


Ponuđene boje

Klikni i vizualiziraj boju                   Naziv boje: Zlatno-zelena
cijena iz cjenika
34926,00 kn
LXV: Zadovoljstvo za onoga koji gleda, užitak za onoga koji vozi.
Nastala na temeljima modela Vespe LX iz 2005,  LXV je koncipirana kao priznanje generaciji Vespe 60-tih godina; desetljeća koje je ušlo u legendu, kolijevke društvenih i kulturnih previranja koja su oblikovala društvo u kojem se danas krećemo. Desetljeća obilježenog i eksplozijom mlade generacije kao društveno priznatog faktora kojoj je Vespa bila i ostala simbol slobode


Značajke
Vespa LXV nosi tehnološko naslijeđe serije LX: prednji kotač od 11h, prednju disk kočnicu, agregat zapremnine 49 cm³, osiguravajući lako snalaženje u svakoj situaciji vožnje gradskim prometnicama.

Karakteristike
LXV: Nastala na temeljima Vespe LX, LXV je koncipirana kao posveta generaciji Vespe 60-tih godina; desetljeća koje je ušlo u legendu, kolijevke društvenih i kulturnih previranja koja su oblikovala društvo u kojem se danas krećemo. Desetljeća obilježenog i eksplozijom mlade generacije kao društveno priznatog faktora kojoj je Vespa bila i ostala simbol slobode. 

Dizajn
Svjetlo u stilu skutera iz 60-ih godina, kojima je inspirirana Vespa LXV izlaže upravljač pogledima. Analogni instumenti objedinjeni su unutar kromiranog okvira, dok grafika evocira stil Vespe iz 60-tih godina. Upravljač se sastoji od kromirane cijevi koja se nastavlja na ručice presvučene finom lakiranom kožom kojom je obloženo i sjedalo podijeljeno na dio za vozača i suvozača.

tehnički podaci

Agregat
 Jednocilindrični, četverotaktni LEADER s katalizatorom 
 Zapremnina 124 cm³
 Provrt / hod  57,0 / 48,6 mm
 Snaga 7,65 pri 8.250 o/min - 10,3 KS
 Zakretni moment 9,6 pri 7.250 o/min
 Razvod : Jedna bregasta osovina u glavi (SOHC) s 4 ventila
 Napajanje  Rasplinjač 
 Paljenje  Električno 
 Hlađenje Zračno 
Podmazivanje Visokotlačna pumpa pogonjena lancem
Pokretanje
Električno i nožnim pokretačem
 Mjenjač  Automatski variomat CVT
Spojka  Automatska centrifugalna
Okvir Okvir od čeličnog lima sa zavarenim konstrukcijskim ojačanjima
Prednji ovjes

Jedan krak sa spiralnom oprugom i jedan hidrauličniamortizer dvostrukog učinka

Stražni ovjes

Spiralna opruga s prednabojem podesivim u 4 položaja s hidrauličnim amortizerom dvostrukog učinka

Prednja kočnica

Disk od nehrđajućeg čelika Ø 200 mm

Stražnja kočnica

Bubanj Ø 110 mm

Prednja guma
110/70 - 11”
Stražnja guma 120/70 - 10”
 Dužina / Širina  2100 mm / 780 mm
 Međuosovinski razmak:  1.800 mm / 740 mm / 1.280 mm
 Visina sjedala:   785mm
kapacitet spremnika goriva :  8,5 
Homologacija:  EURO 3 
 
   

Ovlašteni zastupnik za Dubrovačko-neretvansku županiju za
Moto centar Dubrovnik | tel: 020 311 440 • tel: 020 421 691 • mob 095 435 2888 • fax 020 311 439 Design by: Xmedia Dubrovnik