




PRODAJA
SKUTERA
SKUTERA
AKCIJSKA
PRODAJA
PRODAJA
SERVIS I REZERVNI
DIJELOVI
DIJELOVI
MOTO
OPREMA
OPREMA
RABLJENI
SKUTERI
SKUTERI
Vespa GTS 300 ie
Vespa GTS, začetnik suvremenih Vespi od sada dolazi s pogonskim
agregatom 300 koji pruža još bolje performanse. Riječ je o najsnažnijem
pogonskom agregatu ikad na Vespi pa ovaj model uz elegantan dizajn pruža
i obilje snage.
Vespa GTS 300 jedinstveni je skuter koji uz ekskluzivnost pruža agilnost i dinamiku u vožnji u kombinaciji s performansama i tehnološkim standardima klase 300.
Karakteristike
Karakterne osobine Vespe GTS , u zapremnini 250 i.e. polaze od solidnih temelja Vespe Granturismo, koja je primjer najsnažnije i tehnološki najnaprednije ikad proizvedene Vespe i radikalno se mijenjaju stavljajući Vespu GTS uz bok ostatka obitelji Vespa, ali s bitno različitim karakterom, u elegantno sportskom stilu.
Dizajn
Vespa GTS se lako prepoznaje zbog kromiranog obruba na blatobranu i zbog originalnog položaja pozicionog svjetla na maski vozila nasuprot trube, koji, iako modernog izgleda, potsjećaju na tipične "sportske" dijelove opreme Vespe 50-tih godinas malim farom na blatobranu.
Značajke
Vespa nadmašuje samu sebe i oživljava mit Vespe GS, simbola sportskog duha i dinamičnog turizma. Novi pogon je avangarda u tehnološkom smislu: 4-ventilski, 4-taktni, homologiran u skladu s Euro 3, s analogno-digitalnim instrumentima. Kočioni sustav je izdašno dimenzioniran (diskovi Ø 220 mm) i omogućava odlučno i sigurno kočenje u svim cestovnim uvjetima.
Vespa GTS 300 jedinstveni je skuter koji uz ekskluzivnost pruža agilnost i dinamiku u vožnji u kombinaciji s performansama i tehnološkim standardima klase 300.
Karakteristike
Karakterne osobine Vespe GTS , u zapremnini 250 i.e. polaze od solidnih temelja Vespe Granturismo, koja je primjer najsnažnije i tehnološki najnaprednije ikad proizvedene Vespe i radikalno se mijenjaju stavljajući Vespu GTS uz bok ostatka obitelji Vespa, ali s bitno različitim karakterom, u elegantno sportskom stilu.
Dizajn
Vespa GTS se lako prepoznaje zbog kromiranog obruba na blatobranu i zbog originalnog položaja pozicionog svjetla na maski vozila nasuprot trube, koji, iako modernog izgleda, potsjećaju na tipične "sportske" dijelove opreme Vespe 50-tih godinas malim farom na blatobranu.
Značajke
Vespa nadmašuje samu sebe i oživljava mit Vespe GS, simbola sportskog duha i dinamičnog turizma. Novi pogon je avangarda u tehnološkom smislu: 4-ventilski, 4-taktni, homologiran u skladu s Euro 3, s analogno-digitalnim instrumentima. Kočioni sustav je izdašno dimenzioniran (diskovi Ø 220 mm) i omogućava odlučno i sigurno kočenje u svim cestovnim uvjetima.